Stránka 4 z 4

Re: motor NVII

PříspěvekNapsal: stř 18. čer 2008 20:34:20
od Siki
Braba píše:Ještě otázka do kvízu - jak poznám 44KW od 50KW motoru? Máte někdo přehled kódů motorů? Nerad bych kupoval 44KW motor s tim, že kupuju 50ku...


AME, AQW, ATZ = 50kw
AZE, AZF = 44kw

Re: motor NVII

PříspěvekNapsal: čtv 19. čer 2008 9:26:37
od Braba
Jo, díkes... ;)

Re: motor NVII

PříspěvekNapsal: ned 22. čer 2008 16:53:13
od Reymond

Re: motor NVII

PříspěvekNapsal: ned 22. čer 2008 16:57:48
od Reymond
a nebo pak slabsi verzi myslim ze to je HTP :D
http://www.annonce.cz/detail/BMW-Rada-7 ... XK4WA.html

Re: motor NVII

PříspěvekNapsal: pon 23. čer 2008 10:39:44
od Braba
vobojí je k ničemu - ta octávka už je německej blok, to bávo asi ani nemusim komentovyat. Jak jsi mi posílal odkaz do icq, tak je taky k ničemu, protože to už je 16V

Re: motor NVII

PříspěvekNapsal: pon 23. čer 2008 20:52:45
od Braba
tak a je to. Dneska jsem si od Neratovic přivezl motor AQW. Hned jsme ho se Sikim na dílně otevřeli a zevnitř vypadá pěkně, po karbonu a podobnech sračkách, či rzi okolo vložek ani stopy. Teďka už jen vyndat kliku, upravit ji na to, aby pasovala do 4,44 převodovky, vymyslet sání pro dva solexy a svody 4do1 pro příčnej vejvuček, udělat drobnou úpravu pro přítlačák, upravit setrvák a může se zamontovat :happy4:

Re: motor NVII

PříspěvekNapsal: úte 24. čer 2008 20:37:48
od Braba
Siki, kde žes to říkal, že mi udělaj svody 4->1?

Re: motor NVII

PříspěvekNapsal: úte 24. čer 2008 23:20:25
od Braba
Siki, co myslíš, v elitu stojí asi 1300,-
http://aukro.cz/item387257662_vodni_pum ... cena_.html

Re: motor NVII

PříspěvekNapsal: pon 30. čer 2008 22:03:42
od Braba
Braba píše:Siki, kde žes to říkal, že mi udělaj svody 4->1?

tak jsme koukal na škodateamu a kdyby ty svody měly stát to samý, jako tohle http://web.skodateam.cz/index2.php?ses_ ... 15&idz=459 , tak to se na to snad raději vybodnu, to za to prostě nedám.
Je snad někdo, kdo to dělá levněji?

Re: motor NVII

PříspěvekNapsal: pon 30. čer 2008 22:09:01
od Braba
ještě dotaz k palivovýmu čerpadlu. Předpokládám, že to funguje tak, že když se zaplní karbec, že to nějak přestane tlačit palivo, nebo, jak to vlastně funguje? U stříkačky si to dokážu představit, ale u karburátoru nějak ne. Je to tak, že pokud se naplní plováková komora, tak se to uzavře a čerpadlo nemá kam tlačit? Nikdy jsem princip naplnění karbece nezkoumal.

Re: motor NVII

PříspěvekNapsal: pon 30. čer 2008 22:54:01
od Siki
dobrá otázka, to by mě taky zajímalo.... každopádně se předpokládá, že tam je přetlakovej ventilek, kterej buď přepustí benzín zátky do nádrže nebo zastaví čerpadlo.... ale nejsem si tim jistej

Re: motor NVII

PříspěvekNapsal: pon 30. čer 2008 22:54:55
od Braba
Siki píše:dobrá otázka, to by mě taky zajímalo.... každopádně se předpokládá, že tam je přetlakovej ventilek, kterej buď přepustí benzín zátky do nádrže nebo zastaví čerpadlo.... ale nejsem si tim jistej

teoreticky by šlo udělat spínač. Ale u benzinu si hrát s elektrikou se mě ani při nejmenším nechce.

Re: motor NVII

PříspěvekNapsal: úte 29. črc 2008 21:54:26
od Braba
Tak, Siki, zdárně ses vrátil z dovolený, takže je čas začít něco dělat, začíná nás zase tlačit čas. Jak to vypadá s dílama? :)

Re: motor NVII

PříspěvekNapsal: pát 01. srp 2008 16:40:36
od Braba
tak nejsem sám, kdo bude mít nejspíš fábku v kile :)
http://web.skodateam.cz/index2.php?item ... _id_lang=0

Re: motor NVII

PříspěvekNapsal: ned 22. bře 2009 18:39:11
od Braba