SiBra Motorsport fórum


motor NVII

Vše o vašich úpravách...

Re: motor NVII

Příspěvekod Braba » pon 26. kvě 2008 17:28:56

Otázkou je, jak dlouho by ten favoritáckej mtoor vydržel. Když 10 000km ostrý jízdy, tak by to bylo v pohodě, ale přeci jen, jak říká ředitel, ten rendl je na to stavěnej už v sérii
Braba
bamboocha :-D

Škoda 110 RS NV2 1.4 50KW
Obrázek
http://www.sibra-motorsport.cz/profiles/braba/index.htm
Uživatelský avatar
Braba
Administrátor, řidič
 
Příspěvky: 699
Registrován: pon 17. pro 2007 18:06:10
Bydliště: Praha

Re: motor NVII

Příspěvekod Siki » pon 26. kvě 2008 20:41:47

Uživatelský avatar
Siki
Ředitel, řidič
 
Příspěvky: 255
Registrován: pon 07. led 2008 19:25:55
Bydliště: Most

Re: motor NVII

Příspěvekod Braba » úte 27. kvě 2008 15:49:54

ještě jinak, když se Reymondovi nelíbí 1.4T, že by to byl motor na houby, tak mě tak napadlo...
http://www.zoopedup.com/blogs/read.aspx?id=575
:miz:
Jinak do konce aukce zbejvaj tři dny, pak ho hodim na dílnu, vymyslí se nějaká stolice, na který se to ozkouší a pak uvidíme :evilgrin0007:
Braba
bamboocha :-D

Škoda 110 RS NV2 1.4 50KW
Obrázek
http://www.sibra-motorsport.cz/profiles/braba/index.htm
Uživatelský avatar
Braba
Administrátor, řidič
 
Příspěvky: 699
Registrován: pon 17. pro 2007 18:06:10
Bydliště: Praha

Re: motor NVII

Příspěvekod Braba » pát 30. kvě 2008 18:33:02

Tak je to na houby. Nějaká mrcha mě v tý aukci přehodila. Do posledních vteřin tam nikdo nebyl a pak tam byl najednou příhoz vo 10,- víc a skončeno.
Tak holt musíme vymyslet něco jinýho :evil:
Braba
bamboocha :-D

Škoda 110 RS NV2 1.4 50KW
Obrázek
http://www.sibra-motorsport.cz/profiles/braba/index.htm
Uživatelský avatar
Braba
Administrátor, řidič
 
Příspěvky: 699
Registrován: pon 17. pro 2007 18:06:10
Bydliště: Praha

Re: motor NVII

Příspěvekod Braba » pon 09. čer 2008 14:19:56

co to znamená, technicky, hodit fabku 1.4MPI do bloku favorita? Jde to?
Jde o to, že fabku motor seženu s naprostým klidem kolem 3-4000,-
Pak by to byla easy úprava a furt bych na škodateamu byl v N2. Ted apokud do konce června neseženu motor 74KW... Nebo pokud hodně rychle nevymyslíme to, co jsme rozebírali se Sikim v Duu
Braba
bamboocha :-D

Škoda 110 RS NV2 1.4 50KW
Obrázek
http://www.sibra-motorsport.cz/profiles/braba/index.htm
Uživatelský avatar
Braba
Administrátor, řidič
 
Příspěvky: 699
Registrován: pon 17. pro 2007 18:06:10
Bydliště: Praha

Re: motor NVII

Příspěvekod Braba » pon 09. čer 2008 21:47:58

Tedka bych se měl jet podívat na nějakou fabii cca 115 koní do chomutova.
Zajel byste tam někdo se mnou - co, řediteli?
Ještě bych upřesnil datum.
Ta Fabie, vzhledem k tomu, že je to jednovačka, tak by to měl bejt ten starej, ne?
EDIT: tak bych tam měl jet ve středu, to bys, Siki, mohl zvládnout, po práci, co?
Braba
bamboocha :-D

Škoda 110 RS NV2 1.4 50KW
Obrázek
http://www.sibra-motorsport.cz/profiles/braba/index.htm
Uživatelský avatar
Braba
Administrátor, řidič
 
Příspěvky: 699
Registrován: pon 17. pro 2007 18:06:10
Bydliště: Praha

Re: motor NVII

Příspěvekod Braba » pon 16. čer 2008 1:04:52

Tak mám možnosti:
ad A) 1197 - gls ala siki - N1
ad B) 1289 - facko - N2
ad C) 1397 - fabia 50KW - S2
všechno starý bloky - na VW kašlu, nemám na to čas ani peníze.
na sikiho:
1) Potřebuju finanční rozpočet na 1197 a 1289. max. finance 15 000, ideálně kolem 10 000 korun.
2) co si myslíš, že by se dalo udělat se sériovou 50KW fabií, kdyby se do ní ještě nějaký peníze vrazily.
Začíná to nepříjemně spěchat, tak pls, zkus na mě obětovat tu hodinku dvě a udělej, prosím, nějakej zhruba fin. rozpočet na tyhle kombinace bez pořizovací hodnoty motoru. Čistě jen na motory, nezajímaj mě věci, jako že budu muset předělat chlazení, nebo dodávku paliva. Potřebuju to co nejdřív, abych podle toho mohl shánět nějaký věci okolo.
Braba
bamboocha :-D

Škoda 110 RS NV2 1.4 50KW
Obrázek
http://www.sibra-motorsport.cz/profiles/braba/index.htm
Uživatelský avatar
Braba
Administrátor, řidič
 
Příspěvky: 699
Registrován: pon 17. pro 2007 18:06:10
Bydliště: Praha

Re: motor NVII

Příspěvekod TCT88 » pon 16. čer 2008 8:12:36

Chybí mi tu jedna možnost - Gripen !
A nebo druhá - vykašlat se na to :shock1:
Né moc snadno se Želva po trati honí...
Uživatelský avatar
TCT88
Spolujezdec
 
Příspěvky: 160
Registrován: čtv 10. led 2008 15:35:11

Re: motor NVII

Příspěvekod Braba » pon 16. čer 2008 9:14:16

TCT88 píše:Chybí mi tu jedna možnost - Gripen !
A nebo druhá - vykašlat se na to :shock1:

víš, mě už srandičky tak nějak přechází :cry:
Braba
bamboocha :-D

Škoda 110 RS NV2 1.4 50KW
Obrázek
http://www.sibra-motorsport.cz/profiles/braba/index.htm
Uživatelský avatar
Braba
Administrátor, řidič
 
Příspěvky: 699
Registrován: pon 17. pro 2007 18:06:10
Bydliště: Praha

Re: motor NVII

Příspěvekod Siki » pon 16. čer 2008 19:51:26

Braba píše:Tak mám možnosti:
ad A) 1197 - gls ala siki - N1
ad B) 1289 - facko - N2
ad C) 1397 - fabia 50KW - S2
všechno starý bloky - na VW kašlu, nemám na to čas ani peníze.
na sikiho:
1) Potřebuju finanční rozpočet na 1197 a 1289. max. finance 15 000, ideálně kolem 10 000 korun.
2) co si myslíš, že by se dalo udělat se sériovou 50KW fabií, kdyby se do ní ještě nějaký peníze vrazily.
Začíná to nepříjemně spěchat, tak pls, zkus na mě obětovat tu hodinku dvě a udělej, prosím, nějakej zhruba fin. rozpočet na tyhle kombinace bez pořizovací hodnoty motoru. Čistě jen na motory, nezajímaj mě věci, jako že budu muset předělat chlazení, nebo dodávku paliva. Potřebuju to co nejdřív, abych podle toho mohl shánět nějaký věci okolo.


Tak, konstrukční oddělení je zase online.....
1) 1197 a 1289 - počítej tak těch 12000 - to je známý a vyjde to stejně jako ten můj motor. Za stejnou cenu to samozřejmě jde vyhnat na větší výkon než mám já, to je jasný.
2) já osobně bych se přikláněl k variantě tý 1,4 z Fábie. Na upřesnění nákladů pracuju....
:it:
Uživatelský avatar
Siki
Ředitel, řidič
 
Příspěvky: 255
Registrován: pon 07. led 2008 19:25:55
Bydliště: Most

Re: motor NVII

Příspěvekod Braba » pon 16. čer 2008 22:42:20

Siki píše:
Braba píše:Tak mám možnosti:
ad A) 1197 - gls ala siki - N1
ad B) 1289 - facko - N2
ad C) 1397 - fabia 50KW - S2
všechno starý bloky - na VW kašlu, nemám na to čas ani peníze.
na sikiho:
1) Potřebuju finanční rozpočet na 1197 a 1289. max. finance 15 000, ideálně kolem 10 000 korun.
2) co si myslíš, že by se dalo udělat se sériovou 50KW fabií, kdyby se do ní ještě nějaký peníze vrazily.
Začíná to nepříjemně spěchat, tak pls, zkus na mě obětovat tu hodinku dvě a udělej, prosím, nějakej zhruba fin. rozpočet na tyhle kombinace bez pořizovací hodnoty motoru. Čistě jen na motory, nezajímaj mě věci, jako že budu muset předělat chlazení, nebo dodávku paliva. Potřebuju to co nejdřív, abych podle toho mohl shánět nějaký věci okolo.


Tak, konstrukční oddělení je zase online.....
1) 1197 a 1289 - počítej tak těch 12000 - to je známý a vyjde to stejně jako ten můj motor. Za stejnou cenu to samozřejmě jde vyhnat na větší výkon než mám já, to je jasný.
2) já osobně bych se přikláněl k variantě tý 1,4 z Fábie. Na upřesnění nákladů pracuju....
:it:

Ok, tak to pak pošli. díkes.
Jen se ještě jednou zeptám, když už jsi on.line - co obnáší dát fabii do favorita tak, aby to nebylo poznat, že je to fabia, pokud to vůbec jde
Braba
bamboocha :-D

Škoda 110 RS NV2 1.4 50KW
Obrázek
http://www.sibra-motorsport.cz/profiles/braba/index.htm
Uživatelský avatar
Braba
Administrátor, řidič
 
Příspěvky: 699
Registrován: pon 17. pro 2007 18:06:10
Bydliště: Praha

Re: motor NVII

Příspěvekod Braba » úte 17. čer 2008 18:25:57

To je hrozný, zatímco před měsícem jsem viděl inzeráty na MPička celkem běžně, tak teď jsou všude jen na 16V.
Teďka jsem dostal nabídku na MPičko 50kw za 7000,- v případě nejhorší nouze bych ho vzal a holt moc neladil. Přeci jen pro mě - i 50KW už bude na těch 750kg a 4,44 převodovku celkem solidní poměr - cca 90hp/tunu. To jsem měl v mrkačce :)
Braba
bamboocha :-D

Škoda 110 RS NV2 1.4 50KW
Obrázek
http://www.sibra-motorsport.cz/profiles/braba/index.htm
Uživatelský avatar
Braba
Administrátor, řidič
 
Příspěvky: 699
Registrován: pon 17. pro 2007 18:06:10
Bydliště: Praha

Re: motor NVII

Příspěvekod Siki » stř 18. čer 2008 9:35:01

Takže dát fábii do fávobloku obnáší mít kliku z 1,4 a namontovat. Bohužel nepasuje tak jak je, ale musí se stočit. Viděl jsem že to někdo nabízí za 4000. Pravděpodobně se musí použít ještě ojnice z tý fabie. Každopádně na tvým místě bych asi šel cestou sériových 50kw, protože bez urážky na tvojí NV2 jsou důležitější věci na práci - třeba vyztužení náprav a repase převodovky (btw to jsem spočítal na 1500Kč). Úpravy motoru bych na tvým místě zatim odložil.... jinak snažim se dát dohromady tu cenu, ale budu někde nejdřív muset sehnat katalog ND, protože nevim, co je tam jiný než třeba ve favoritu...
Uživatelský avatar
Siki
Ředitel, řidič
 
Příspěvky: 255
Registrován: pon 07. led 2008 19:25:55
Bydliště: Most

Re: motor NVII

Příspěvekod Braba » stř 18. čer 2008 18:14:38

já si myslim, že zatim seriová fabka se solexem od tebe taky postačí. Díly na převodovku mi objednej, zaplatim ti je hnedka při převzetí, nepamatuju se, jestli mám díly na výztuhy kyvku, jako že myslim, že ne, tak i to a jak jsem to měl s těma výztuhama na předek? Ty sis je nějak bral pro sebe?
Braba
bamboocha :-D

Škoda 110 RS NV2 1.4 50KW
Obrázek
http://www.sibra-motorsport.cz/profiles/braba/index.htm
Uživatelský avatar
Braba
Administrátor, řidič
 
Příspěvky: 699
Registrován: pon 17. pro 2007 18:06:10
Bydliště: Praha

Re: motor NVII

Příspěvekod Braba » stř 18. čer 2008 19:42:09

Ještě otázka do kvízu - jak poznám 44KW od 50KW motoru? Máte někdo přehled kódů motorů? Nerad bych kupoval 44KW motor s tim, že kupuju 50ku...
Braba
bamboocha :-D

Škoda 110 RS NV2 1.4 50KW
Obrázek
http://www.sibra-motorsport.cz/profiles/braba/index.htm
Uživatelský avatar
Braba
Administrátor, řidič
 
Příspěvky: 699
Registrován: pon 17. pro 2007 18:06:10
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Úpravy a tuning

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron