od Braba » stř 22. zář 2010 23:15:09
Tak cesty Espace jsou jasně vymezené. Po odejití motoru do věčných lovišť se do něj hodí nějakej "funkční" motor z bouračky a Espace bude jako nouzovka, kdyby bylo třeba odvézt něco většího.
Tudíž bylo třeba hledat jiné firemní vozítko, cesta byla složitá, ale dneska jsme se dostali k autu, které by již mělo být finální.
V prvních dnech jsem sebral šéfovi dceři její "vozidlo", s kterým jsem byl nucen jezdit skoro 14dnů. No, do dneška mám malé následky, když něco podobnýho vidim na silnici, tak prchám.
Někteří si jej jistě pamatujete
Pak šéf někde vyšmelil trochu zajímavější věc - RAV4ku, 2.0VVTi, 150ps, 4X4. S tou jsem jezdil téměř měsíc, a musím říct, že mi to celkem sedlo. Provozní náklady (spotřeba průměr cca 9,5l/100km) nás ale donutily se toho zbavit, dokud to jde.
I s tímto přibližovadlem mě většina z vás viděla
No, dneska se konala akce "Z", kdy jsme zajeli do bazaru a RAVku vyměnili za něco úspornějšího, navíc za něco, na co budu moct dát polepy SiBra
Je to klasika, 1.9ka, rv 2006, najeto cca 133tkm, střední výbava - ambiente. Zatím jsem neměl šanci to moc vyzkoušet, byli jsme v bazaru přes 5hodin, než se všecko vyřídilo, takže jsem přijel domů dost unavenej, natož, abych ještě někde jezdil.
První dojmy se zdají být celkem ok, jen tvrdili, že je tam nová spojka, ale přišlo mi, že dvakrát dneska proklouzla - jednou při testovací jízdě, jednou při cestě domů. Zejtra to budu must líp vyzkoušet, jestli jsem se nedotýal pedálu nebo něco. Pak jsem taky zjistil, že na rádiu, co tam je nefunguje FM tuner - nemůže najít žádnou stanici a že nefunguje pravý tweeter. Snad to budou kraviny, který dořešim.
Jo a ještě tam je přepážka na N1, tu ale asi vymontuju, protože se zdá neposuvná.
Tak cesty Espace jsou jasně vymezené. Po odejití motoru do věčných lovišť se do něj hodí nějakej "funkční" motor z bouračky a Espace bude jako nouzovka, kdyby bylo třeba odvézt něco většího.
Tudíž bylo třeba hledat jiné firemní vozítko, cesta byla složitá, ale dneska jsme se dostali k autu, které by již mělo být finální.
V prvních dnech jsem sebral šéfovi dceři její "vozidlo", s kterým jsem byl nucen jezdit skoro 14dnů. No, do dneška mám malé následky, když něco podobnýho vidim na silnici, tak prchám.
Někteří si jej jistě pamatujete ;)
[img]http://s.auto1.fi/b/citroen-xsara_271532_1.jpg[/img]
Pak šéf někde vyšmelil trochu zajímavější věc - RAV4ku, 2.0VVTi, 150ps, 4X4. S tou jsem jezdil téměř měsíc, a musím říct, že mi to celkem sedlo. Provozní náklady (spotřeba průměr cca 9,5l/100km) nás ale donutily se toho zbavit, dokud to jde.
I s tímto přibližovadlem mě většina z vás viděla ;)
[img]http://img.auto.cz/auto/magazin/testy/316/img/tetora20_404dd54faa73d.jpg[/img]
No, dneska se konala akce "Z", kdy jsme zajeli do bazaru a RAVku vyměnili za něco úspornějšího, navíc za něco, na co budu moct dát polepy SiBra :-D
[img]http://www.autoesa.cz/foto/auto_katalog/1159486_1.jpg[/img]
Je to klasika, 1.9ka, rv 2006, najeto cca 133tkm, střední výbava - ambiente. Zatím jsem neměl šanci to moc vyzkoušet, byli jsme v bazaru přes 5hodin, než se všecko vyřídilo, takže jsem přijel domů dost unavenej, natož, abych ještě někde jezdil.
První dojmy se zdají být celkem ok, jen tvrdili, že je tam nová spojka, ale přišlo mi, že dvakrát dneska proklouzla - jednou při testovací jízdě, jednou při cestě domů. Zejtra to budu must líp vyzkoušet, jestli jsem se nedotýal pedálu nebo něco. Pak jsem taky zjistil, že na rádiu, co tam je nefunguje FM tuner - nemůže najít žádnou stanici a že nefunguje pravý tweeter. Snad to budou kraviny, který dořešim.
Jo a ještě tam je přepážka na N1, tu ale asi vymontuju, protože se zdá neposuvná.